26-02-14

Velosofiets!

Encore un réparateur de vélo génial à Bruxelles! Laurent et son épouse ont un petit atelier tout cosy à Forest (pas loin de Forest National et du Parc Duden). La philosophie de cette atelier est magnifique: “irréparable ne fait pas partie de notre vocabulaire” et “nous donnons une seconde jeunesse aux vieux vélos et les adaptons au relief accidenté de Bruxelles”.


Ik heb alweer een fantastische fietsenmaker in Brussel ontdekt! Laurent en zijn echtgenote hebben een klein maar gezellig atelier in Vorst (dichtbij Vorst Nationaal en het Dudenpark). Als je de filosofie van Velosofiets leest wordt je al goedgezind: “onherstelbaar staat niet in ons woordenboek” en “wij geven een tweede leven aan oude fietsen en passen ze aan aan het Brusselse reliëf”.
Voici Laurent avec un de ces vélos récyclés préféré. Dit is Laurent met één van zijn gerecycleerde pareltjes.


On ne donne pas souvent des ordres sur ce blog, mais vous devez absolument visiter le joli site web de Velosofiets et mettez le son! Je vous jure que votre humeur s’améliorera d’un coup!
En als je nog altijd geen glimlach op je gezicht hebt, surf dan eens naar de mooie website van Velosofiets en zet je geluid op!

- by Benedicte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen